5 Gedanken zu „Suche M“

  1. Kannste nicht die als Gastkolumnistin verpflichten?

    (Wollte natürlich hauptsächlich den ersten Kommentar schreiben. Und mal sehen, ob das hier mit den Leerzeilen in den Kommentaren klappt, denn das Theme ist von mir kopiert.)

  2. hey ronnie,
    ha dänkt ich schrib jez au schnell es grüessli da ine! hoffe es goht dir guet&du gnüssisch dberlin luft!
    mir gohts guet, flüge am so. für e woche nach tunesie id ferie, jippiii! endlich wieder mol as meeeeeeeeer!
    also, wünsch der scho mol es schöns weekend…machs guet und lg, SaM

  3. Chellö Rinz,
    geils inserat, da muess e vollüberkeiti si. Falls sie churzi haar hät, chönts doch no was für dich si;)!
    Alzo, wünsch dir no viel spass i dere geile Stadt und luegsch das gsund hei chunsch!

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert